superfalle: i vilken bransch då?? Tjänstemännen möjligtvis, men inte ens där ligger snittlönen så högt.
Inlägg: 1445317
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Burkmat: Förlåb. Fel av mej . Snittlönen för en man i sverige för ett år sen va 30000 . Inte 35 . De lär väl vara marginellt högre idag . Artikel i dagens industri