"Efter 3-2-vinsten mot Färjestad hemma i Karlstad bjöd Per-Erik Johnsson på en skön kommentar: "Vi måste ha bytt tränare. För den andra var så jävla dålig har jag hört"."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Efter 3-2-vinsten mot Färjestad hemma i Karlstad bjöd Per-Erik Johnsson på en skön kommentar: "Vi måste ha bytt tränare. För den andra var så jävla dålig har jag hört"."
Ha ha värmlänningen har humor.