Edb: är det inte högre än så idag?? Nää, är man född fattiglapp ska man dö som en sån också, i en 1a med lock.
Inlägg: 1445325
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Burkmat: jag klarar mig fint med dessa då jag har extremt billig hyra :] förövrigt är dom där 30tusen skattade pengar?
Sv: Apropå nånting...
"Efter 3-2-vinsten mot Färjestad hemma i Karlstad bjöd Per-Erik Johnsson på en skön kommentar: "Vi måste ha bytt tränare. För den andra var så jävla dålig har jag hört"."
Ha ha värmlänningen har humor.
+ 1