Edb: det är brutto. billig hyra? vad ligger den på då? jag har billig hyra 3700, 55 kv, då får jag förbruka hur mycket el som helst på det.
Inlägg: 1445329
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Burkmat: jag har en 1.5 40 m2 och hyran är på 2500 och el kan också förbrukas hur mkt som helst så man klagar väl inte, sedan att stället inte är så glamoröst spelar inte mig någon roll. bor när diverse matbutiker bor nära tågstation :] heheh