Burkmat: jag klarar mig fint med dessa då jag har extremt billig hyra :] förövrigt är dom där 30tusen skattade pengar?
Inlägg: 1445327
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Edb: det är brutto. billig hyra? vad ligger den på då? jag har billig hyra 3700, 55 kv, då får jag förbruka hur mycket el som helst på det.