Inlägg: 1445430
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
John K:
Ni har ju ett gäng dyra klasspelare.
Vad har vi?
Några juniorer vars batterier snart är slut,ses i KS!
Ni har ju ett gäng dyra klasspelare.
Vad har vi?
Några juniorer vars batterier snart är slut,ses i KS!
+ 1
Bissett_19: Jag tror nog att det är TIK som har den största motivationen och även den största klassen. So what?
Brynäs har haft klass men det var på 70-talet när man hade Lars-Göran Nilsson och Wikberg i toppform.