+ 1
Inlägg: 1445434
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Bissett_19: Här har vi lånat MoDo-argumentation! Tung retorik, nästan så man baxnar...
Ni har ju ett gäng dyra klasspelare.
Vad har vi?
Några juniorer vars batterier snart är slut,ses i KS!