Bissett_19: Här har vi lånat MoDo-argumentation! Tung retorik, nästan så man baxnar...
Inlägg: 1445438
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Dom här brynäs matcherna är så intet sägande . Inga avskyvärda fans som man älskar att avsky . Inga stora idioter i truppen . Ingenting . .ett gäng juniorer som man motvilligt tvingas beundra och vara lite avundsjuk på . . Skitmatch