Fan ja glömde widing . Nu känns de bra igen . Kom igen timrå
Inlägg: 1445447
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
superfalle: Ja det är svårt att inte tycka illa om Widrig. För egen del har jag tändvätska så det räcker, svärgubben är Brynäsare. I år går gubbfan mest omkring och ler och ser förjävla nöjd ut. Är tyvärr inte säker på att ens en Timråseger i afton kan tvätta bort det leendet...