+ 1
Inlägg: 1445560
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
arnio:
"Tabellen ljuger inte, detta är speciellt trisst för Timrå IK men det är sant och ni är faktiskt sämst i Elitserien"
"men bättre än Timrå har de alltid varit i alla fall."
Du säger emot dig själv, Vi kom före modo förra säsongen, hur kunde dom vara bättre än Timrå då.... FAN DU SER JU ATT DITT SKITSNACK INTE HÅLLER.
"Tabellen ljuger inte, detta är speciellt trisst för Timrå IK men det är sant och ni är faktiskt sämst i Elitserien"
"men bättre än Timrå har de alltid varit i alla fall."
Du säger emot dig själv, Vi kom före modo förra säsongen, hur kunde dom vara bättre än Timrå då.... FAN DU SER JU ATT DITT SKITSNACK INTE HÅLLER.
spud:De var bäst fram tills 07/06 började men bättre än Timrå har de alltid varit i alla fall.