Timrå Icon: Låt Pikken köra sitt spel, då är han bra.
Inlägg: 1445883
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
73Sjöbba: wtf, pikkarainen? Han behöver ju bara stå framför kassen och låta pucken träffa klubban. Han håller ju tom på att missa skottet. Det är Robinsons passning som gör allt i den där situationen.