73Sjöbba: Allt är relativt, han jobbar iaf BÄTTRE. Men jag tycker fortfarande att det där är Robinsons mål helt och hållet.
Inlägg: 1445898
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: Självklart är det Robinsons mål, men Pikken spelar det spelet han är värvad för. Gärna mer av det. :)