JAAAAAAAA! BOYCE BOYCE BOYCE!!!!
Inlägg: 1445912
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: JAA!! Så jävla vackert! Pikkarainen är verkligen en fröjd att se när han väljer att ta i och skapa utrymme åt sina medspelare :)