Inlägg: 1446037
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Här ska svingas glädjebägare......in i natta.
Inga djupare analyser än så blir det.
Inga djupare analyser än så blir det.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Horace76c: jo enligt arnoi som varit här och ordbajsat innan matchen...därför jag nämnde det nu igen.
Blizzard:
"Brynäs är inte sveriges bästa lag längre."...
Brynäs är inte sveriges bästa lag oavsett vad tabellen säger....