Horace76c: jo enligt arnoi som varit här och ordbajsat innan matchen...därför jag nämnde det nu igen.
Inlägg: 1446041
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard:
Då har arnio fel..vi har gått som tåget, men enligt mig så har vi gått lite bättre än vad vi egentliten är...slutar vi topp 4 i slutet av mars så har vi gjort ett riktigt bra jobb....PP har varit bra...men återigen så har saker nog flytit på lite FÖR enkelt....
+ 3