1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1446078

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03

Vilken match grabbarna gör! Var så sjukt laddad när jag hoppa in i bilen och for iväg mot EON. Gav några Brynäsare svarta blickar när jag passerat entreluckan, och addrealinet fortsatte att pumpa på matchen igenom. 

Man skulle kunna tro att man svalt en burk anabola steroider. Jag blir iof sjukligt laddad inför matcher, vilket ibland inte är så hälsosamt. Den dagen jag passerar 60 - års sträcket, dvs om 23 år då ska jag nog porta mig från EON. Inbillar mig att det finns risk att stryka med i en hjärtinfarkt på plats. 

Till matchen igen, denna uppvisning som grabbarna visade mig gjorde mig märkbart rörd!! När de åkte fram mot klacken efter segern blev jag oerhört varm och lycklig. Och som sagt detta berörde!!! 

Fy fan vad underbart!! Nu står Kaffeglöggen på värmning, får nog öppna barskåpet under tiden och lätta trycket med en whirrepinne. Känns så sjukt djä-la underbart just nu!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.