Inlägg: 1446082
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Men dåså grabbar!! Fest!! JAG ÄLSKAR TIMRÅ IK SÅ JÄVLA HÅRT!!!!! NI ÄR MITT LIV <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Blizzard:
Går ni om FBK och placerar dom i KS så är jag inte den sista som tar en promenad på 24mil och pussar alla tikfans på kinden direkt....