+ 2
Inlägg: 1446085
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Det var så jävla härligt och se Brynässupportrarna stå och peka finger och skrika åt oss medans vi stod och vinkade hejdå!
UNDERBAR SEGER FÖR ÖVRIGT
- Rätta virket eller ventilationsrörsklacken som ni kallar oss ;)
+ 10
Ahhh, meeeh vänd på tabelljäveln nångång nurå.