+ 8
Inlägg: 1446140
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kongo: Nej, vi var inte på AIK - TIK men vi var däremot på Djurgården-Timrå kanske var den matchen du menade? =)
Ventilatinsrörsklacken är det bästa som hänt på länge. Antar att det var er jag såg närmast rinken under AIK-TIK senast. Fortsätt så!