+ 10
Inlägg: 1446089
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
robinberglnd:
Ventilatinsrörsklacken är det bästa som hänt på länge. Antar att det var er jag såg närmast rinken under AIK-TIK senast. Fortsätt så!
Ventilatinsrörsklacken är det bästa som hänt på länge. Antar att det var er jag såg närmast rinken under AIK-TIK senast. Fortsätt så!
+ 8
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Jaha ja, de va en positiv bild på den där match. Tindrande ögon, ett glatt gäng, positiv spral och allt de där... som man ska ha... faaan!
Kuk... picken gjorde en bra intryck... han visa framkant och goalgetter-attityd... blir nog bra i utredning på de där.
Timrå spela bra tater ikväll. Spela bra fast dom e dåååliii...
Elle så blir de jävel av alltihop till slut... å då blir det inge mer elitserien för Timrå heller... Fan heller!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Brynäs gick typ ur askan i elden. Bocka för universums härskare!
+ 6
Det var så jävla härligt och se Brynässupportrarna stå och peka finger och skrika åt oss medans vi stod och vinkade hejdå!
UNDERBAR SEGER FÖR ÖVRIGT
- Rätta virket eller ventilationsrörsklacken som ni kallar oss ;)