Hahl Bundy:Det var bättre förr
Inlägg: 1447338
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Kattgubben: Japp. Sen har vi ju inte vunnit 5 raka sen -06.
Så........Hey vad kan vi förvänta med det här laget?
Kanske inte seger för 5 gången i rad...men åtminstone lite Cujones för 17 hakar.
Så........Hey vad kan vi förvänta med det här laget?
Kanske inte seger för 5 gången i rad...men åtminstone lite Cujones för 17 hakar.
Redigerad kommentar
+ 1