Timrå Icon: Undra om ursäkterna från spelarna börjar droppa in snart på twitter? Det ska bli intressant att se vars Hagos ska bjuda på pizza den här gången...
Olle: Jag tycker Hagos ska lägga pengarna på ett par riktiga skridskor utan rund skena så han inte åker på arslet hela tiden istället för att slösa bort dem på BiteLine!
Sedan hoppas jag att Nomaden får lite hårtårta som plåster på såren...om det ändå ska bjudas på något....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.