Inlägg: 1447395
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Varför är det så inne h-vete svårt att vinna de måstematcherna?? Idag hade man tagit på sig mysbyxorna och träskorna och var i sinnet deffinitivt inte redo att ta kriget på isen!
Fan jag mådde riktigt dåligt av att se eländet! Högström, Robinson, Linkan, Önerud får en överkryssad geting av mig i betyg, tror de haft svårt att ta en tröja i Borås denna kväll med vad de presterade!
SUUUUUCCCCCKKKK!
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Taurus: Ett utropstecken till kan du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 2
Steffe:
Man rustar helt klart för KS!!!!!!! Ska spelare in måste det ske nu om man vill undvika den!!!!!!!!!!!!!!