+ 2
Inlägg: 1447392
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Steffe:
Man rustar helt klart för KS!!!!!!! Ska spelare in måste det ske nu om man vill undvika den!!!!!!!!!!!!!!
Taurus: Men lyssna på vissa här inne då, det hävdas ju i sten att det är ingen panik. Transferfönstret stänger ju inte än på länge...
Nej jag vidhåller, fram med information nu om vad som egentligen händer med våra pengar som vi har satt in.
Ett förslag från min sida är att använda dessa pengar till att plocka in Ante Karlsson som "head coach" och sparka Perra och Claes hela vägen tillbaka till Värmlandshelvetet.