+ 2
Inlägg: 1447402
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Frella:Finns det inge bättre en Torp och Halonen å Högström att få hit,då är det jävligt illa tänk i Timrå..Modo såg ju ut som NHL spelare i andra,dom körde ju ihop hela Timrå..Sen att inte tjockproppen i båset tog en vila där när det var som värst är ju en gåta,,,bedrövligt coachning!!
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Nä, deppa inte ihop än. Det är sååå långt kvar. Kämpa! (å nä jag är inte ironisk.)
Pikkarainen får gärna sitta längst ut till höger igen, vi behöver spelare med fart och Pikkarainen måste få pucken exakt på bladet för att kunna göra något av den, något som väldigt få klarar av att leverera.