Inlägg: 1447470
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
hubbenorlen: Är det faktumet att jag inte skrev ett enda inlägg här efter matchen igår som du inte tyckte var vackert?
Nog för att matchen nog var slut i era ögon ganska så tidigt, men kan du kanske informera om när matchen tog slut för dig igår?
Wayne Gresky: Skönt med en motståndare som inte hånar utan samtalar.
Spuds beteende efter matchen i går var inte vackert.