Inlägg: 1447480
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
spud: Menade under matchen, vilket du nog förstår.
För övrigt tog matchen slut vid tre noll. Det var då du skrev.
hubbenorlen: Är det faktumet att jag inte skrev ett enda inlägg här efter matchen igår som du inte tyckte var vackert?
Nog för att matchen nog var slut i era ögon ganska så tidigt, men kan du kanske informera om när matchen tog slut för dig igår?