Kattgubben: Jokela va ju stjärn backvärvningen . Halonen va väl mest breddkillen som skulle va någorlunda stabil i defensiven . Tror inte han har tyngsta kuvertet i truppen . Fast va fan , jag vet egentligen inte ett skit . Bara antaganden
Inlägg: 1447557
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Kan ju finnas någon i div.1 som kanske passar, man kan aldrig veta. Det vet vi ju av erfarenhet :)