1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1447838

Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Näslund känns ju diskutabel. Sen så är det ju omöjligt att säga vilka kriterierna är, kan ju inte bara vara att man dött. Men Robert Carlsson var ju med på resan måste man ju ändå säga. Hans tröja hade nog hängt i de flesta hallar. Likaså Styf. Men frågan är ju om det ska krävas ett guld. Guld eller för tidig bortgångna. Tar vi guld i år så kommer Högströms tröja hänga där om något år.

Och Bobcats tog tre pinnar. Kul!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Vad är det för fel på att hissa flaggor med namn och nummer istället för monstertröjor? Svårt med vettiga kriterier ändå. Ser man till antal matcher så är väl Robban, Styf och Hallin de som tjänat föreningen länge i modern tid vilket väl är nog så stort i modern ishockey. Men tillräckligt? Tveksamt. Bulla kanske?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.