ÖstrandsNisse: Sedärja, tidsskillnad is the shit! Speciellt när det vankas hockey :) Vi hade precis anlänt till Krabi i mars när det vankades serieavslutning hemma mot Djurgården. Kan ju säga att det var en enda lång pina att följa matchen via Jimmys blogg på ST.nu. Dessutom strulade, förstås, hotellets wifi vilket gjorde att jag satt och tvångströck på datorns F5-knapp innan jag fick upp att vi hade fixat kontraktet. Mannen, myten, legenden - Anton Lander!!!!
Jag önskar dig absolut lycka till! Och du, svep en Singha bara för min skull är du snäll! :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi hade precis anlänt till Krabi i mars när det vankades serieavslutning hemma mot Djurgården. Kan ju säga att det var en enda lång pina att följa matchen via Jimmys blogg på ST.nu. Dessutom strulade, förstås, hotellets wifi vilket gjorde att jag satt och tvångströck på datorns F5-knapp innan jag fick upp att vi hade fixat kontraktet. Mannen, myten, legenden - Anton Lander!!!!
Jag önskar dig absolut lycka till! Och du, svep en Singha bara för min skull är du snäll! :)