1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1448360

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Ambroo: Jag tror ju att Perra ställde Riddarn i målet ikväll för att vila Jocke tills ödesmatchen på söndag.

Angenäma problem för Perra om Riddarn klarar det här.


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Kerstin_k: och att vi förlorade senast, lundströms vinnar streak var över, kunde inte bli värre än ny torsk, var enkelt att chansa.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Kerstin_k: Riddarn har ju, ursäkta uttrycket, varit knulldålig x2 mot Växjö.

Sådär ja, det schizofrena laget har gjort det igen!


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Kerstin_k: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.