1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1448396

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Per HApps: Ja det kändes som en läggmatch

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08

Timrå Icon: Läggmatch från Skelet idag.Detta är djävulens blendvärk för att få oss Timråiter att slitas mellan hopp och förtvivlan. Han skrattar gott därnere nu, hinhåle.

Denna säsong är det ytterst viktigt att motståndarna går på 70-90%. Det är då vi vinner. Tyvärr går sällan bottenkollegor på annat än 100%, speciellt i matcher mot andra bottenkollegor. tänk på det inför Östermatchen.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-12-08
Timrå Icon: När foppa kommer med stålars och erbjudande om de få 10 fingriga kvinnorna som finns kvar i Ö-vik så kunde han inte säga nej.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.