Inlägg: 1448752
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
haggen: Jag skulle kunna tänka mig Linköping. De jagar förstärkning och Linköping ligger ganska nära Stockholm.
dr-nix:
Stannar i sin nuvarande klubb kanske, eller så HV kanske eller så Malmö kanske eller Leksand kanske..kanske..kanske.