Magnus Rövarn : Ser aldrig IFSH så kan inte yttra mig, enda jag vet med bestämdhet är att jag inte vill se Eric Moe i TIK.
Inlägg: 1449608
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
fredriko74: 4+2 är väl inte så tokigt på 23 matcher från en back?
Edit: Jag såg matchen mot Bofors i fredags för den sändes på TV10.
Redigerad kommentar