1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449610

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Magnus Rövarn : finns väl ingen back som gjort så många(MÅL) i timrå iaf =)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Jag är mest förbluffad över att det fanns folk som trodde att Högström "äntligen hade blommat ut" iom Skellefteåmatchen. Såpass luttrade borde väl en tikare vara att förstå att så inte skulle vara fallet... Moe? mja, han är nog inte speciellt dyr, egen produkt och vill nog ta chansen att inte halka baklänges i karriären, så som ett långskott kanske ....

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11

Edb: Inte den här säsongen i vartfall. Får väl backa bandet till Lehtonens eller Koskinens dagar för att hitta en motsvarighet. Nej men visst är jag fullt medveten om att det är en "chansning" med Moe. Men eftersom jag rankar honom högre än Högström i dagsläget så ser jag inte det fula i att prova i vartfall.

Naturligtvis måste vi in med en etablerad back utifrån oxå. Inte tu tal om någonting annat.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.