Inlägg: 1449725
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: Härligt att vi fortsätter plockar spelare som inte tar plats i sina lag, är inte påläst på Molinder, men är skeptisk till att han kommer höja TIK`s kvalite nämnvärt mycket.
Hoppas jag har fel om han nu skulle bli klar.
Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: Fan vad trevligt med lite realistiska rykten! Under förutsättning att Nubben rasslar in en förstecenter också så har jag inga problem med Molinder.
+ 1
superfalle: Jag tycker ändå att han är mer än spillvirke. Och vi får en bra centerutfyllnad för en lagom slant.
Pressenteras nog snart av vad jag hörde