Tvåtallar: Låter som en väldigt bra lösning. Jag som i min enfald trodde han satt säkert i LHC. Konstigt att man gör sig av med honom före en hel del andra slöhögar. Men det är väl svågerpolitik bakom lyckta dörrar därnere också förstås. Man håller trotjänarna om ryggen och kickar de som är enklast att komma åt först.
Nu kommer 10.000krs-frågan alla ställer sig. Vem hinner först? Timrå eller LHC. Innan onsdag är antingen Perra eller Säcken arbetslös!
Mats Wennerholm eller Emil Karlsson. Vem får scoopet?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tvåtallar: Låter som en väldigt bra lösning. Jag som i min enfald trodde han satt säkert i LHC. Konstigt att man gör sig av med honom före en hel del andra slöhögar. Men det är väl svågerpolitik bakom lyckta dörrar därnere också förstås. Man håller trotjänarna om ryggen och kickar de som är enklast att komma åt först.
Nu kommer 10.000krs-frågan alla ställer sig. Vem hinner först? Timrå eller LHC. Innan onsdag är antingen Perra eller Säcken arbetslös!
Mats Wennerholm eller Emil Karlsson. Vem får scoopet?