Är det bara jag som hatar när en spelare som inte platsar i elitserien/hockeyallsvenskan åker till en liga utomlands (exempelvis Japanska Tredjeligan) gör succé där och gör massvis med poäng.
Helt plötsligt är denna spelare aktuell för elitserien efter sina fantastiska meriter utomlands. Jag fattar inte detta då inte mycket talar för att spelaren drastiskt blev elitseriemässig under tiden i en annan liga..
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Helt plötsligt är denna spelare aktuell för elitserien efter sina fantastiska meriter utomlands. Jag fattar inte detta då inte mycket talar för att spelaren drastiskt blev elitseriemässig under tiden i en annan liga..
Suck..