Steffe: Man har ju en plan. Planen är att förstärka, och ju mer pengar man får in desto större möjligheter har man att verkligen få tag i något bra. Förstår du?
Knylan har redan förklarat ett antal gånger att det inte finns någon 'skarp plan', dvs någon hundögd spelare som sitter i Sibirien och vill bli löst från kontraktet.
Nubben jobbar större delen av sin vakna tid med att prata med agenter och klubbar. Dom insamlade pengarna kommer att göra nytta. Nöj dig, eller go pro. Amatör.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Steffe: Man har ju en plan. Planen är att förstärka, och ju mer pengar man får in desto större möjligheter har man att verkligen få tag i något bra. Förstår du?
Knylan har redan förklarat ett antal gånger att det inte finns någon 'skarp plan', dvs någon hundögd spelare som sitter i Sibirien och vill bli löst från kontraktet.
Nubben jobbar större delen av sin vakna tid med att prata med agenter och klubbar. Dom insamlade pengarna kommer att göra nytta. Nöj dig, eller go pro. Amatör.