Mackelito: Moe kan du ju stryka på en gång, det är enbart en HS-anka. Och Hult avfärdar ju Nubben och känslan där är väl att det inte finns någon substans i det. Man tar det inte ens på allvar. Surret om elitserieintresse känns mest som ett spel från agenten. Jag kan inte på något sätt se nyttan med honom när dessutom Gnagarn är på g. Då har vi ju fyra centrar med Molinder, plus Boyce. Hult får visa vad han går för i allsvenskan.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Mackelito: Moe kan du ju stryka på en gång, det är enbart en HS-anka. Och Hult avfärdar ju Nubben och känslan där är väl att det inte finns någon substans i det. Man tar det inte ens på allvar. Surret om elitserieintresse känns mest som ett spel från agenten. Jag kan inte på något sätt se nyttan med honom när dessutom Gnagarn är på g. Då har vi ju fyra centrar med Molinder, plus Boyce. Hult får visa vad han går för i allsvenskan.