1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449826

Sv: Apropå nånting...
Knylan: "dessa eller liknande" jag syftar på att det är nyförvärv av den kvalitén får nöja oss med..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Mackelito: Det vet jag väl inte heller, finns ju inga antydningar åt något håll. Molinder är det väldigt mycket substans kring och det kan jag inte på något sätt se att det skulle vara en dålig värvning. Speciellt dyr är han inte heller.

Spekulationerna kring vilka spelartyper man vill ha tycker jag vi kan ta när det dykt upp några rykten. Nu vet vi ju inte mer än att Molinder är på ingång. Hult är ju inte aktuell, det svarar ju Nubben på med ett väldigt rakt svar och där har jag svårt att se att han mörkar något.  


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer