1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449953

Sv: Apropå nånting...

Ambroo:

Jag är inte direkt avundsjuk på värvningen av Molinder. Han är en sådan där spelare som var uppskriven när han spelade i J20, fast under de säsonger han spelade i MoDo såg jag aldrig någon uppsida.

"Bagarn" har potential att vara många klasser bättre.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Bad_Brett: jodå klart ni är avundssjuka när ni skriver så mycket hit och dit om honom.

Här är därför en låt direkt till er älskade modo fans :)


Sv: Apropå nånting...

Bad_Brett: Det är väl inte meningen att nån ska vara avundsjuk på honom heller. Bagarn hade potential, för en 3-4 år sen. Molinder är en värvning som fyller sin funktion. Kanske kan vi i o m detta även få ut lite mer av Röymark. Han ska ligga på rulle och utnyttja sin fart. Att spela honom som center har jag aldrig förstått mig på.


Sv: Apropå nånting...

Bad_Brett: VÄNTA HÄR NU! Menar du att du INTE är avundsjuk?!? 

Världarna kolliderar!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer