1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449952

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Björn "Sargollonet" Svensson, och spud som menar på att Molinder åkt snålskjuts på en sån som Arlbrandt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Mab saknar ändå intervjuerna ned björn svensson . Han gav alltid intrycket av att vara lätt förståndshandikappad . Lite som en snäll version av ledin

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Har dom blivit alldeles färdig uppe i nolaskogs? Börje, på TRE år!?

Molinder är för övrigt den mest logiska värvning i detta nu genom alla tider, någonsin. Bara dom i Örnsköldsvik som inte förstår det.

Sv: Apropå nånting...

Ambroo:

Jag är inte direkt avundsjuk på värvningen av Molinder. Han är en sådan där spelare som var uppskriven när han spelade i J20, fast under de säsonger han spelade i MoDo såg jag aldrig någon uppsida.

"Bagarn" har potential att vara många klasser bättre.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer