1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449963

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Har dom blivit alldeles färdig uppe i nolaskogs? Börje, på TRE år!?

Molinder är för övrigt den mest logiska värvning i detta nu genom alla tider, någonsin. Bara dom i Örnsköldsvik som inte förstår det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Jag håller med det är en logisk värvning. En spelare med allsvenska kvalitéer till ett blivande allsvenskt lag är logiskt. Men är det positivt?

Sv: Apropå nånting...

Jag kan inte tolka modolidernas intåg som något annat än ytterligare bevis på att vi har modokomplex och är avundsjuka.

Sen vill dom säkert hämnas också, eftersom vi ju varit inne på deras sida och skrivit spaltmeter om deras värvning + förlängning av sloppy-second-Börje.

Jaji. Dom är verkligen som barn dom där.


Sv: Apropå nånting...
Skarin: Fast vi kanske inte ska hoppas på för mycket innan något är klart heller! För frågan är ju om vi klarar av mer besvikelse i år. F5 har användts otaliga gånger på tiks hemsida utan större resultat :) kan ock glädjas med att vi är uppe i 550 000 nu i sponsring. Det tar sig sa pyromanen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer