Bissett_19: Inte på dig heller och det är därför vi har T T till sånt där. ;-)
Inlägg: 1450143
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Fast det var ju rätt skönt besked,vi vill ju se dom bästa spelarna på isen och inte i någon loge med kryckor,eller hur?
Fast det var ju rätt skönt besked,vi vill ju se dom bästa spelarna på isen och inte i någon loge med kryckor,eller hur?