Blizzard: Mmm han sitter ju i styrelsen där så :)
+ 1
Ok, nån som vet vem det är för tjomme, den här Lars Nolander?
Hoppas på en längre intervju med karln så man får höra hans visioner o syn på Timrå IK:s framtid o vad han ska göra för att uppnå det.