1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1450489

Sv: Apropå nånting...

Ok, nån som vet vem det är för tjomme, den här Lars Nolander?

Hoppas på en längre intervju med karln så man får höra hans visioner o syn på Timrå IK:s framtid o vad han ska göra för att uppnå det.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: I den här artikeln så finns det lite matnyttigt.

Ja, vad ska man säga? Det kan nog bli bra detta. Så länge han är en visionär av stora mått för det är det den här klubben behöver nu. 

Först och främst så ska vi överleva den här satans säsongen rent sportsligt, gör vi det så kan det bli några riktigt intressanta år framöver. Blir en nystart på alla möjliga plan, ända från klubbdirektörsnivå till ordförandeposten i Supporterklubben. 


Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Han jobbade som ledare i ungdoms/juniorlagen i Timrå när jag höll på vilket var i slutet av -70 och fram till andra halvan av -80-talet.

Vad skönt, då kan vi släppa den biten och gå vidare med nästa: att se till så vi har ett lag i elitserien även under kommande säsong!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer