Inlägg: 1451330
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe: När blev det bestämt att Wolfaburg tar över hela Pikkens lön? Vad är det som säger att en 34årig föredetting gör ett bättre jobb än Ilkka?
superfalle: Han menar nog tvärtom! Att Boyce ska få spela jvm... Att grabben ska spela där istället för i Timrå nån vecka. Klart som spaat att grabben ska spela jvm enligt mig.
Men nu slipper vi Pikkens lön, kan man inte ta hit Ville då?