Första perioden godkänd, hittills i andra är vi helt under isen, backarna helt odugliga, lämnar konstant tre meter till närmaste frölundait , forwards tappar puck på de sämsta ställena, Bremberg-kedjan ser helt lama ut i 5 mot 5.
Time-out av Perra, snillerikt, hoppas det ger någon effekt a la Roger Melin.
Lundström håller oss kvar i matchen, frågan är hur länge han orkar stå emot.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Första perioden godkänd, hittills i andra är vi helt under isen, backarna helt odugliga, lämnar konstant tre meter till närmaste frölundait , forwards tappar puck på de sämsta ställena, Bremberg-kedjan ser helt lama ut i 5 mot 5.
Time-out av Perra, snillerikt, hoppas det ger någon effekt a la Roger Melin.
Lundström håller oss kvar i matchen, frågan är hur länge han orkar stå emot.