1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1451806

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:Vid det scenariot är det väl bara att hålla tummarna för att Linköping fortsätter gå knackigt, så att det blir dom vi får med oss ner till kvalserien.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det blir liksom lite dubbelbottnat när man tänker på de andra resultaten och hur man hoppas att de skall falla ut. Visst tänker man nu att man vill att AIK, Växjö och Modo ska förlora ikväll, eftersom det ger oss en större chans att segla om nån av dem i slutomgångarna. Ja visst, men det förutsätter ju också att det går bra för oss. Misslyckas vi med klättringen så står vi ju där med ett av de lag som vi har absolut svårast för, tillsammans med oss i KS. Den tanken är inte särskilt angenäm vill jag säga!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.